Societatea ACUSTIC DESIGN SOLUTIONS S.R.L., avand sediul social in Baia Mare,str.Vlad Tepes, Bl. 11, Sc. B, Et. 3, Ap. 27, si punct de lucru in Baia Mare, b-dul Unirii nr 54, hala 9 („Punctul de Lucru”), inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J24/1806/2017, avand C.U.I 38408857, tel: 0756 385258, in continuare „Poly Art Decor” produce si comercializeaza elemente arhitecturale personalizate sau de catalog, din polistiren sau poliuretan. Daca doriti sa probati calitatea produselor noastre aveti posibilitatea de a comanda mostre. DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORILOR (PERSOANELOR FIZICE) Potrivit legislatiei in vigoare, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice in care poate returna produsul achizitionat, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere. Perioada de retragere se calculeaza de la data la care produsul a fost livrat consumatorului sau a fost ridicat de catre acesta, costurile privind returnarea produsului fiind suportate de catre consumator. NU se pot returna produsele care au fost confectionate dupa specificatiile solicitate de consumator sau personalizate. Astfel, potrivit art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, produsele executate potrivit solicitarilor consumatorului (dimensiuni, model etc.) sunt exceptate de la dreptul de retragere. Orice modificare fata de modelele din catalogul Poly Art Decor reprezinta produs personalizat. Produsele pot fi returnate optand pentru schimb, refacerea produselor, diminuarea sau rambursarea integrala a pretului. PROCEDURA PRIVIND DREPTUL DE RETRAGERE 1. Conform art. 9 din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, produsele cumparate pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care produsul a fost livrat consumatorului sau a fost ridicat de la Punctul de Lucru („Termenul de Retur”). 2. Decizia de returnare a produsului trebuie comunicata catre Poly Art Decor, in mod neechivoc, inainte de expirarea Termenului de Retur, in caz contrar consumatorul nemaibeneficiind de dreptul de retragere. Decizia de returnare poate fi comunicata catre Poly Art Decor printr-o cerere scrisa transmisa prin e-mail catre office@polyartdecor.ro, care sa cuprinda urmatoarele: nume complet consumator, telefon, E-mail, produsul pentru care se doreste returul, cantitatea, data si adresa livrarii produsului catre consumator/data ridicarii de la Punctul de Lucru, precum si prin transmiterea urmatorului formular de retragere completat: Model de formular de retragere Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract. – Către [ACUSTIC DESIGN SOLUTIONS S.R.L., punct de lucru in BAIA MARE, B-DUL UNIRII 54,hala nr 9 tel: 0756 385258, e-mail: office@polyartdecor.ro]: – Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*) – Comandate la data ()/primite la data () (*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz. – Numele consumatorului (consumatorilor) – Adresa consumatorului (consumatorilor) – Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) – Data 3. Consumatorul trebuie sa returneze produsul in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data comunicarii catre Poly Art Decor a deciziei de returnare a produsului, la Punctul de Lucru din:Baia Mare, b-dul Unirii 54, la hala 9, in atentia societatii ACUSTIC DESIGN SOLUTIONS S.R.L. Returnarea fizica a produselor in termenul mentionat mai sus se poate face personal la Punctul de Lucru sau prin intermediul societatilor de curierat/posta. Costurile cu privire la returnarea produsului vor fi suportate de catre consumator. 4. In situatia exercitarii dreptului de retragere de catre consumator, in conditiile legislatiei in vigoare, si solicitarii rambursarii pretului,Poly Art Decor va rambursa suma incasata drept plata folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita de consumator pentru tranzactia initiala, in termen de maxim 14 zile de la data la care a fost informat de decizia consumatorului de retragere. Consumatorul are dreptul de a opta pentru o alta modalitate de rambursare a pretului, la solicitarea expresa comunicata catre Poly Art Decor. 5. Toate produsele ce urmeaza a fi returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite. Nu sunt acceptate produse care au fost degradate ulterior, care prezinta urme de umezire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice, vopseluri sau adezivi. DREPTUL DE RETUR IN CAZUL DEFECTELOR AL CUMPARATORILOR PERSOANE FIZICE SI JURIDICE Garantia oferita de Poly Art Decor pentru produsele comercializate este de 2 de ani, exceptie fac adezivii. Perioada de 2 ani se calculeaza de la data la care produsul a fost livrat consumatorului sau a fost ridicat de catre acesta („Perioada de Garantie”). Garantia este valabila exclusiv pentru produsele cu privire la care au fost respectate instructiunile de depozitare, respectiv montaj/punere in opera. Pentru claritate, garantia este oferita pentru defecte neimputabile cumparatorului. In situatia in care la livrarea produsului se constata defecte din culpa FabricaDeProfile, produsele pot fi returnate, Poly Art Decor urmand a repara, inlocui sau returna partial sau integral pretul produsului, in functie de situatia concreta si conditiile si termenii prezentei proceduri. NU se considera defect erorile de 1-2 mm ale stratului protector. In functie de proportiile produselor, gradul de vizibilitate al anumitor detalii variaza. Astfel, unele elemente decorative au nevoie de anumite dimensiuni minime pentru claritatea tuturor detaliilor dorite. Produsele de poliuretan au o toleranta de ± 1mm. PROCEDURA PRIVIND RETURUL PRODUSELOR IN PERIOADA DE GARANTIE 1. Intentia de returnare a produsului cu defecte trebuie anuntata inainte de expirarea Perioadei de Garantie printr-o cerere scrisa transmisa prin e-mail catre office@polyartdecor.ro, care sa cuprinda cel putin urmatoarele date: nume si prenume complete, telefon, E-mail, produsul cu privire la care se doreste returul, cantitatea, motiv retur, data livrarii/ridicarii produsului, contul bancar in care poate fi virata contravaloarea produsului, pentru situatia in care repararea sau inlocuirea produsului nu este posibila. 2. In termen de 48 ore de la primirea e-mail-ului de catre Poly Art Decor, cumparatorul va primi un raspuns privind aprobarea de principiu sau respingerea motivata a cererii de retur. Aprobarea finala privind acordarea garantiei pentru produs va fi transmisa cumparatorului in termen de 3 zile lucratoare de la primirea produsului, ulterior analizei de catre Poly Art Decor a starii efective a produsului, cantitatii, indiciilor privind conditiile de depozitare, de manipulare etc. In situatia in care produsele au fost deja puse in opera si cumparatorul a comunicat intentia de returnare in conditiile de la punctul 1 de mai sus din prezenta procedura de retur, reprezentantii Poly Art Decor se vor deplasa la locatia produselor pentru analiza situatiei de fapt si vor intocmi un proces verbal de constatare prin care vor da aprobarea finala privind acordarea garantiei, respectiv vor mentiona motivele neacordarii garantiei (e.g. deficienta la montaj, utilizarea vopselurilor, adezivilor nepotriviti etc.), dupa caz. 3. Daca cererea de retur este aprobata de principiu, cumparatorul are la dispozitie 14 zile calendaristice in care produsul trebuie sa ajunga la Punctul de Lucru din: Bai Mare, b-dul Unirii nr 54, hala nr 9 in atentia societatii ACUSTIC DESIGN SOLUTIONS S.R.L. 4. Returnarea fizica a produselor in Perioada de Garantie se poate face personal la Punctul de Lucru sau prin intermediul societatilor de curierat. 5. In cazul in care Poly Art Decor constata ca produsul are un defect neimputabil cumparatorului, acesta din urma beneficiaza de, in urmatoarea ordine: repararea produselor SAU schimbul (inlocuirea) produselor SAU diminuarea sau rambursarea integrala a pretului in situatia in care repararea, respectiv inlocuirea nu este posibila, in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului cu defecte. In situatia incidentei rambursarii pretului, Poly Art Decor va rambursa prin transfer bancar suma incasata drept plata, in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului cu defecte. NU pot fi returnate produsele de tip comanda speciala, adica realizate dupa specificatiile prezentate de client (dimensiuni, model etc.). Orice modificare a modelelor de catalog reprezinta produs personalizat. 6. Plata transportului la returnarea produselor este suportata de catre Poly Art Decor in cazul constatarii unor defecte neimputabile cumparatorului, respectiv de catre cumparator in cazul in care se constata ca nu sunt indeplinite conditiile acordarii garantiei. Returul produselor cu defecte Toate produsele ce urmeaza a fi returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite. Nu sunt acceptate produse care au fost degradate ulterior, care prezinta urme de umezire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice, vopseluri sau adezivi. Beneficiaza de garantie exclusiv produsele cu privire la care au fost respectate instructiunile de depozitare, respectiv montaj/punere in opera. In cazul utilizarii necorespunzatoare sau abuzive a produselor, neglijentei, coroziunii sau eroziunii, nu se acorda garantie.
Acest website folosește fișiere de tip cookie pentru a-ți îmbunătății experiența. Înainte de a continua pe site, vă rugăm să alocați câteva minute pentru a citi politica noastră de confidențialitate accesând butonul de mai jos. Aceasta este actualizată cu noile modificări aduse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora. OkPolitica de confidențialitate